Catch the flag!

Nu har kriget startat igen! Killarna snodde tillbaka flaggan under helgen, då dem tog nycklarna ifrån oss när vi log nere vid poolen helt ovetande. Blev ett himla spring och jagande på området. Men vi är inga tjejer som ger oss. Idag var Annica ledig, så hon kom till jobbet för att hon hade tröttnat på att vara hemma själv. Erik lagt sina nycklar vid dator, synligt för vem som helst. Jag lurade bort Erik från sin dator för att komma och hjälpa mig medan Annica snodde med sig nycklarna hem och tog flaggan från deras balkong. Sedan skickade vi ut en bild på mejlen som hon tagit där flaggan åter satt på sitt rätta ställe. Killarna blev sura, men vi såg i deras blickar att dem än inte hade gett upp. Rätt hade vi, för när vi kom in på området på kvällen efter jobbet kom Erik förbi cyklande och kastade mina nycklar i famnen på mig. Flaggan hade han åter tagit till sin balkong. Men vänta ni bara, än har vi chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0