En kreativ söndag

Jag kände mig på pysselhumör. Tog fram det lilla pyssel jag har till här nere, ett block, färgpennor, sax och annat. Nu är det exakt en månad kvar här nere, kände att det behövdes skickas hem lite vykort innan jag lämnar ön. Då det finns så otroligt fula vykort i giftshopperna nere vid hamnen så har jag bestämt mig för att göra egna vykort istället. Med lite färgpennor, fantasi och papper ska jag nog se till att göra finare vykort än dem man kan köpa. Jag ritade totalt 13 stycken småbilder och skrev en text på baksidan av varenda kort för att skicka ut till hela släkten. Tyvärr räckte inte pappret till för allt jag ville skriva, slängde ihop något litet om att jag har det väldigt bra här nere och att man annars kan läsa vidare vad för kul jag hittat på här nere på min blogg. Det var kämpigt att rita och skriva ihop alla korten, men fy skam för att ha en stor släkt tycker jag det ändå inte är. Det blir desto större glädje på julafton, midsommarafton och andra högtider ju fler man är. Efter skrivkrampen ska det bara slickas på frimärkena och sedan ska korten postas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0