Medkänsla någon?

Nä, nu tycker jag faktiskt synd om mig själv!

Varit hos tandläkarn på Cypern för mindre än en vecka sedan... Fått en riktigt stor spruta nertryckt i tandköttet och känt smaken och lukten av bränd plack! Det borrades och slipades rejält på min onda tand!

Har en sån värk att jag ibland inte kan stå upp, känns som att jag ska spy och värken tar sig ner till ena armen från halva ansiktet!

Nu tycker jag faktiskt synd om mig själv!

Trodde att ett besök hos tandläkarn skulle ta bort värken, trodde på "painkillers" tabletterna som till och med chefen tyckte jag skulle ta för att bli lite skön... Svenska hederliga mes Ipren fungerar bättre! Ständig värk och en "babytooth" jag inte kan dra ut!

Har ingen tand under så kan inte gå runt med ett stort hål i käfften heller..

Ska ringa svenska tandläkarn och höra vad dem säger, hoppas få ny tid och att få bort smärtan!

Vill inte ha det såhär sista månaden i paradiset...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0