Träningskalendern

Lagom till att sista månaden började närma sig har jag satt fart på min träning!

Har under hela tiden varit ute och sprungit varje onsdag, men den korta lilla biten ger ingenting, bara så man får bort lite spring i benen.

Jag har gjort en träningskalender som jag har tejpat upp i hallen. Där har jag skrivit upp vad jag ska göra alla fem dagar i veckan.

Måndagar: Träning med Öwall - siestan
Tisdagar: Simning - morgonen
Onsdag: Löpning - morgonen
Torsdag: Simning - morgonen
Fredag: Träning med Öwall - siestan

Jag har hållt det de senaste veckorna och ska fortsätta tills vi åker hem.

Då alla vi sex tjejer har börjat träna lite smått varje dag nu, har Annica också fått fart. Den morgontröttatjejen har till och med gått upp och simmat någon morgon. Annars brukar det var jag som har tränat, duschat och lagat frukost till oss båda.

Nu har jag kommit över den jobbiga sega biten, vaknar av mig själv på morgonen får en riktigt uppfriskande avkylning i poolen, då det börjar bli kallare. Svalare och skönare är det också att springa på mornarna.

Känner inte att strunta i träningen någon dag.
Det är så skönt att äntligen få röra på sig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0