Besök från Fjällbacka

Annica fyllde 25 den 21/9-11. Det firade vi med att jag hade köpt massa god frukost och bjöd över alla tjejer för att äta en mysigfrukost och sjunga för Annica på morgonen.

Annicas föräldrar är på besök från Fjällbacka där de bor. De övernattar på ett hotell nere vid hamnen och Annica har tagit ledigt för att umgås med dem.

Jag som läst alla Camilla Läckbergs böcker, där hon skriver om just Fjällbacka fick en fin present av dem när de kom. Hennes senaste utgåva av hennes totalt nio böcker som hon skrivit om fjällbackaborna, Tanumshede polisstation och alla hemskheter som händer där som kriminalinspektören Patrik ser till att lösa alla fall i slutet av böckerna. Nu har jag den senaste boken som jag ska börja läsa. Annica har redan på en veckas tid läst ut denna, och den verkar inte sluta lyckligt för de personerna som man har fått följa i de tidigare åtta böckerna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0