Nya starka tag!

Länge har jag varit seg i kroppen och knoppen. Men nu tar jag nya tag.
Sätter igång och tränar på allvar, istället för en gång i veckan blir det varje vardag. Jag äter bättre, vi har hittat en "fruit market", där man kan köpa riktigt billigt fräsch kött och grönt. Nu äntligen ska vi ta tag i vår kök och börja laga mat ordentligt. Tonfiskbrukarna får stå kvar i skafferiet, för nu blir det bara tillagat och bra mat framöver. Inga mer rostade mackor till middag, utan en köttbit med stekta grönsaker istället.

Jag känner mig redan piggare, gladare och bättre i både knopp och kropp!

Så idag ska Öwall dra med mig på siestan, vi ska gå långt, svettas i stekhet sol, sedan ska hon göra ett styrkepass med mig, jag hoppas att vi tar det i någon buske eller så, så att ingen ser oss. Cyprioterna tränar inte så mycket, de kollar konstigt på en bara när man kommer förbispringande på morgonen i sina löparskor och tights.

Nu sätter jag fart, snart är det hemfärd, jag får bara inte glömma solen, måste ha en gyllenbrun färg när jag kommer hem åtminstone. Måste synas att man bott i ett cypernklimat i ett halvår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0